Blog
Na kolik klíčových slov by se měla webová stránka zaměřit
19. 1. 2023Doporučujeme následující postup: vyberte si pouze jedno primární klíčové slovo a dostatek sekundárních klíčových slov, abyste téma stránky pokryli v plném rozsahu.
PF 2023
23. 12. 2022Přejeme Vám, aby Vánoce byly plné radosti a klidu a aby nový rok přinesl spoustu úspěchů a obchodních příležitostí.
Má vliv název domény na dohledatelnost webu
8. 12. 2022Nutnost přesné shody domény s hlavním klíčovým slovem bývala v minulosti velkým problémem. Hraje však dnes název domény nějakou roli při hodnocení ve vyhledávání?
Nechte si pravidelně aktualizovat redakční systém
24. 11. 2022Aby Vaše webové stránky dobře fungovaly a byly dobře zabezpečené, je mimo jiné potřeba redakční systém včetně jeho součástí pravidelně aktualizovat. Nicméně to může dost často znamenat problém.
Jak se Google dívá na úroveň čtení obsahu
15. 11. 2022Každý SEO profesionál ví, že obsah je král. A ne každý obsah je stejný. Ovlivňuje však čitelnost vašeho obsahu to, jak vás Google hodnotí ve výsledcích vyhledávání?
Co říká Google na fotografie z fotobanky
31. 10. 2022John Mueller a Lizzi Sassmanová ze společnosti Google diskutovali o výhodách a nevýhodách používání fotografií z fotobanky a jejich dopadu na webové vyhledávání a vyhledávání obrázků.
Vybudujte si tématickou autoritu v SEO
24. 10. 2022Představte si, že by se vaše webové stránky mohly umístit v organickém vyhledávání na každé klíčové slovo související s požadovaným klíčovým slovem. O tom všem je tématická autorita.
Přívětivost webu v mobilech je klíčovým faktorem pro Google
17. 10. 2022Mobilní zařízení představují 60 % celosvětového využívání internetu, což bylo v éře stolních počítačů nemyslitelné. V dávné minulosti bylo Googlu jedno, zda je web kompatibilní s mobilními zařízeními. Mobilní přívětivost byla považována za příjemnou vlastnost, ale ne za nutnost.
Přihlaste se do administrace webu třeba otiskem prstu
4. 10. 2022Zabezpečte administraci svých webových stránek a znemožněte tak útočníkům pozměnit obsah prezentace či ukrást dostupná citlivá data. Aktivujte si tzv. dvoufaktorové ověřování, které pomůže zajistit, aby se k vašemu webu nedostal nikdo jiný než vy, a to ani kdyby znal heslo.